Selasa, 18 April 2017

sorry

saya tak penah salahkan awk...awk dah ckup smpurna bagi saya...tapi....
saya takut saya tak boleh bhgiakan awk..saya tahu mngkin saya terlalu mendesak awk..tapi itu smua tuk kebaikkan awk....awk bhgiakan fmly awk dulu...baru awk fikir pasal saya...lima tahun awk..lima tahun saya kenal awk, awk tak pernah skli pon tnggi suara pada saya, tak pernah sekali pon awk marah saya, walaupun trkdang kata2 saya agak kasar dan keras pada awk...salah ke saya mintak ssuatu tuk kbaikkan awk....saya tak pernah mmpertikaikan kebaikan awk...tapi saya tak mmpu tuk brharap dan mengharap lagi...kalau benar sayang awk pada saya tak penah berubah....tolong la tolong la buat yg terbaik tuk hubungan ni...kalau awk hnya sekadar berkata2...lupakan....lupakan saya dalam hidup awk...anggap la saya tak pernah wujud dalam hati awk...maafkan saya....😔😞

Tiada ulasan: