Jumaat, 30 Oktober 2015

Alhamdulillah

Alhamdulillah taon ni n bulan ni aq dah pon ckup 21 taon...syukur pda Allah krana beri aq ksmptan tuk brnfas n tuk prbaiki sgla kkurangan dlm dri ni....taon ni jga genap 11 taon arwah tnggal kan aq dan yg lain.....tak jauh pon dri tarikh aq d lhirkan...sngguh indah dan tratur prncngan Allah tuk hamba-Nya.....pe pon time kasih pada mak kerana melhirkan aq di dunia ni tuk aq blja pahit manis nye idop di dunia ni....time kasih tuk abh sbb mnjga aq slpas mak prgi...dia lah Ayah dialah Mak bgi aq tuk aq tmpang kasih dan syg di dunia ni tiada gntinya mereka dlm ati aq tuk slmanya.....tuk adik brdik aq, along , angah, aboy, time kasih sbb slalu de ngan adik bgi smngat kat adik lau pon degil...adik tau korng marah tu sme tuk kbaikan....lau pon bila dpn adik wat cam tak tau je tpi adik ngat stiap pe yg korng nasihat.....tuk kwn2 time kasih tuk sntiasa epy kan aq dgr cite aq dgr mslah aq bgi nsihat kat aq syg kat aq...aq tak kan lpekan korng sme hngga ke hjung nyawa aq....korng sntiase de saat aq sdih saat aq gmbira...lau pon kte brjauhan korng ttap dlm ati aq......aq syg korng sme.....aq syg fmly aq.....tuk anak2 sdare aq...yg tak sbar nak de paksu tu doakan la smoga maksu jmpe bakal paksu korng tu hahahaha....SYG SEMUANYA.....

Sabtu, 24 Oktober 2015

Epy dpt hdiah besdy yg comey n cute



Uhrheheh hye sme....epy sngat ari ni dbb dpt hdiah besdy yg dngat la comey n cute... Time kasih ofa cousin sbb ssah wat kan kek impian sye jdi knyataan hahahha.... dah tua pon nak kek cam bdak2... Lau pon smbut besdy awak 2 ari tpi mse tu sngat d hrgai.... Fmly yg de jauh so tak leh nak smbut sme2.... Tq tuk fmky pak tam n mak tam... Sbb smbut besdy ni kat umah dorng huhuhu... Tak sngka plak dorng wat kan kek tu hehehe.....n tu sme skli adik brdik ank sdare n kwn2 tq tuk sgalanya.... Skli lgi tq so much....

Khamis, 22 Oktober 2015

keluarga



hye sme lme tak update blog ni....tuk permulaan smula aq nak knal kan fmly aq big fmly aq...
aq de 4 org adik bradik 2 pompuan 2 lelaki....yg lain sme dah kawen aq je blom huhuhu....aq brsyukur sngat de fmly cam ni lau pon cam2 dugaan dlm prhbungan adik brdik ni kmi msih lagi brsatu...ye la kan air yang di cincang tak kan ptus...ni kan plak adik bradik.....aq brsyukur sbb de kakak n abg 2 yg sngat pnyayang....ermmmm bila dpt berkmpul rmai2 bkan main mriah nye mau tak tdow smpai ke pagi, tmbah plak ank2 sdare aq yg mnja sme nye ngan aq....tiap kli jmpe sme nak brimpit tdow ngan aq...ank sdare aq yg pling tua pon bkn nye jauh sngat umo dia ngan aq beza setaon 2 je ngan aq...so dah cam kwn2 je lau smbng hahahahha....pe2 pon aq epy n brsyukur sngat lau idop tak smewah mne tpi kbhgiaan n kgmbiraan ttap de dlm fmly aq....akhir kte aq syg big fmly aq...tnggu aq je tuk mmperbsarkan lgi fmly ni huahauahahuaau.....AZIZI'S FAMILYS ALWAYS IN MY HEART, LOVE U ALL...