Jumaat, 30 Oktober 2015

Alhamdulillah

Alhamdulillah taon ni n bulan ni aq dah pon ckup 21 taon...syukur pda Allah krana beri aq ksmptan tuk brnfas n tuk prbaiki sgla kkurangan dlm dri ni....taon ni jga genap 11 taon arwah tnggal kan aq dan yg lain.....tak jauh pon dri tarikh aq d lhirkan...sngguh indah dan tratur prncngan Allah tuk hamba-Nya.....pe pon time kasih pada mak kerana melhirkan aq di dunia ni tuk aq blja pahit manis nye idop di dunia ni....time kasih tuk abh sbb mnjga aq slpas mak prgi...dia lah Ayah dialah Mak bgi aq tuk aq tmpang kasih dan syg di dunia ni tiada gntinya mereka dlm ati aq tuk slmanya.....tuk adik brdik aq, along , angah, aboy, time kasih sbb slalu de ngan adik bgi smngat kat adik lau pon degil...adik tau korng marah tu sme tuk kbaikan....lau pon bila dpn adik wat cam tak tau je tpi adik ngat stiap pe yg korng nasihat.....tuk kwn2 time kasih tuk sntiasa epy kan aq dgr cite aq dgr mslah aq bgi nsihat kat aq syg kat aq...aq tak kan lpekan korng sme hngga ke hjung nyawa aq....korng sntiase de saat aq sdih saat aq gmbira...lau pon kte brjauhan korng ttap dlm ati aq......aq syg korng sme.....aq syg fmly aq.....tuk anak2 sdare aq...yg tak sbar nak de paksu tu doakan la smoga maksu jmpe bakal paksu korng tu hahahaha....SYG SEMUANYA.....

Sabtu, 24 Oktober 2015

Epy dpt hdiah besdy yg comey n cute



Uhrheheh hye sme....epy sngat ari ni dbb dpt hdiah besdy yg dngat la comey n cute... Time kasih ofa cousin sbb ssah wat kan kek impian sye jdi knyataan hahahha.... dah tua pon nak kek cam bdak2... Lau pon smbut besdy awak 2 ari tpi mse tu sngat d hrgai.... Fmly yg de jauh so tak leh nak smbut sme2.... Tq tuk fmky pak tam n mak tam... Sbb smbut besdy ni kat umah dorng huhuhu... Tak sngka plak dorng wat kan kek tu hehehe.....n tu sme skli adik brdik ank sdare n kwn2 tq tuk sgalanya.... Skli lgi tq so much....

Khamis, 22 Oktober 2015

keluarga



hye sme lme tak update blog ni....tuk permulaan smula aq nak knal kan fmly aq big fmly aq...
aq de 4 org adik bradik 2 pompuan 2 lelaki....yg lain sme dah kawen aq je blom huhuhu....aq brsyukur sngat de fmly cam ni lau pon cam2 dugaan dlm prhbungan adik brdik ni kmi msih lagi brsatu...ye la kan air yang di cincang tak kan ptus...ni kan plak adik bradik.....aq brsyukur sbb de kakak n abg 2 yg sngat pnyayang....ermmmm bila dpt berkmpul rmai2 bkan main mriah nye mau tak tdow smpai ke pagi, tmbah plak ank2 sdare aq yg mnja sme nye ngan aq....tiap kli jmpe sme nak brimpit tdow ngan aq...ank sdare aq yg pling tua pon bkn nye jauh sngat umo dia ngan aq beza setaon 2 je ngan aq...so dah cam kwn2 je lau smbng hahahahha....pe2 pon aq epy n brsyukur sngat lau idop tak smewah mne tpi kbhgiaan n kgmbiraan ttap de dlm fmly aq....akhir kte aq syg big fmly aq...tnggu aq je tuk mmperbsarkan lgi fmly ni huahauahahuaau.....AZIZI'S FAMILYS ALWAYS IN MY HEART, LOVE U ALL...

Ahad, 22 Mac 2015

Disaat

disaat ati ni kau guris...pedihnye tak dpat dinyatakan...
rse tu bnar2 trus mnusuk dlm ati aq..
dri kjdian tu..aq rse ati ini sdah trttp...
trttp tuk mmiliki insan utk dcintai..
cinta aq seakan sdah mati..
mati dik krna skap mu...
mngkn slahnya brpunca dri aq jga...
krna trlalu brhrap n trlalu mncntai...
bnar aq kte..aq tdak prnah rse sesakit ini...

Image result for rasa dipermainkan dan kecewaaq cba tuk trsnyum dsaat ati trluka..
nmun aq tak mmpu..aq tak kuat..
nmun pe yg aq mmpu hnya la
tuk mlihat ko bhgia...tu sdah ckp..

Rabu, 4 Mac 2015

BUKAN AKU

masa depan tu kte bleh rncang tapi tak smuanya kte capai kalau kte tak brusaha dan klau bkan dgn izin-NYA...
jjr aq kte, ati aq tak stbah sprti dlu...aq bleh trima kau tpi aq tak mmpu nak tipu ati aq...aq tau kau syg kan aq...tpi aq tak bleh syg kau....aq tkot klau ati aq trluka...aq tkot kau tak bhgia....aq tak nak kau tengok aq dlm lkonan tuk bhgiakan kau.....aq mau semuanya brmula dri ati bkn skdar kata...

Selasa, 10 Februari 2015

BIAR

kau hadir membawa seribu hikmah
mewarna senyuman yang kian pudar
mengenal erti sebuah persahabatan
menerima baik buruk sorang teman

pengubat luka rindu dan kasih sayang
memberi semangat dan harapan

tanpaku sedari
kau tertinggal dihati
tiadaku menduga rasa ini
kan hadir maafkanlah aku

kau hadir membawa seribu hikmah
menyeri hidupku yang kian pudar
menawarkan segala rasa kepahitan
memahami hati sorang teman

pengubat luka rindu dan kasih sayang
memberi semangat dan harapan

maafkanlah aku bukannya niatku
mencintaimu semua ini tiba2
berikanlah ku peluang
untuk jadi yang terbaik untukmu
tak kan aku kencundang
selagi kau bukan milikku

biar aku menunggu
sampai habis nanti semua hayatku
biar aku menggu cinta tulus ikhlas