Sabtu, 4 Mei 2013

Adakah Aku???








Mendekatinya membuatkan diriku ingin mengenalinya,
Setelah dia ku kenali hatiku mula menyukainya,
Semakin lama perasaan aku makin bertambah,
Aku tidak mampu untuk melupakannya mahupun menolak perasaan itu,
Aku tertanya-tanya adakah dia tahu akan perasaan ku ini,
Sukar untuk aku membuat keputusan kerana dia adalah sahabatku,
Tidak mungkin untuk dia menerima itu semua,
Namun apa yang mampu aku lakukan adalah menyimpan perasaan ini,
Dia terlalu baik di mata ku, walaupun terkadang ia menyakitkan hati,
Aku tidak mampu menipis perasaan ini,
Semakin ku tepis semakin ianya mendalam,
Terkadang aku bertanya pada diri ku adakah aku yang memaksa diriku untuk menggingatinya,
Adakah aku terlalu mengharapkan balasan cinta darinya sedangkan hatinya bukan untuk diriku,
Adakah aku terlalu mencintainya....
Aku tidak mahu kecewa dengan sikap ku sendiri,
Aku tidak mahu terlalu mengharapkan cintanya yang belum pasti untuk ku,



ADAKAH AKU??????

Tiada ulasan: