Khamis, 6 Oktober 2011

:) :) :) :) :) :)

Emmmmmmmmmmmmm.....SPM dah nak dekat....aq msih lgi...cam biase..tak stdy sngat pun...cam tak de prsaan je nak pekse..hummmm,aq pun tak tau la nak wat cam ne,mse trial kputusan krng mmuaskan wat aq....tpi aq ni mlas nak stdy.....nasib baik la de kwn2 yg slalu skong aq nak ngat kan aq ttng plajaran sbb 2 la aq sygggggg sme kwn2 aq....lau tak de kowang aq pasti tak dpat trus brthan smpai thap ni.....sbb kowang n fmly aq lah aq masih dpat brthan smpai skrng.....hnya mnanti hari2 yg brlalu.........entah ble ia akn tba....aq hrap aq smpat mrasa kbahgiaan brsama kwn2 aq yg t'syg........lau pun kowang tngok aq bhgia,aq gmbira,aq ktawa,emmm biarlah aq sje yg tau sme ni.....aq sntiasa bhgia ble kwn2 aq kwn ngan aq....aq tak nak kwn2 aq cdiey d sbb kan aq......lau pun aq ni bnyak kkurangan kowang sntiase ngan aq bgi nsihat n skongan kat aq......tanpa kowang spe lah aq.......aq hrap kowang ikhlas kwn ngan aq...smpai ble2.......

Rabu, 5 Oktober 2011

SELESAI..........

Ape yg brlaku hari ini bnar2 wat aq rse.............sdih,gmbira,dan lain2 lgi.Aku tak sngka ni sme aq brlaku scepat ini............aq arap dia pham,tak trniat tuk aq wat sme ni....aq tau ni sme slah aq sbb tak brtrus trang ngan dia.....aq tak tau nak wat cam ne.....aq tak kuat........lgi pun sme nye dah slesai..........pe kputusan ko e2 trplang aq tak ksah pun........:) :) :) :) :)
BAGI SESIAPA YANG FAHAM AKAN APA YANG AKU SAMPAIKAN INI ADA FHAM LA SNDIRI...........DAN BGI YANG TAK FHAM 2 FHAM2 LA SNDIRI K........