Sabtu, 17 September 2011

Betul ke????

Betul ke awk nak g jauh dari sye....????
Betul ke awk nak tnggalkan sye...????
Tpi nape.....???nape awk nak tnggalkan sye?pe slah sye kat awk......??
Smpai ati awk kan......
Awk tau kan sye syg awk sngat2....
Tpi nape....awk dah de org lain yg lbih baik dari sye ke???
Awk ckp la sye tak mrah,sye cme nak tau je.....pe slah sye kat awk...
Awk tau tak, sye tak tau pe nak ckp ble sye tau awk cbe jauhkan diri dari sye.....
Sye hnya mrasakan kesedihan yg tramat,sbb awk dah mainkan prasaan sye yg ikhlas tuk awk....
Sye tak prnah fikir psal diri sye pun.....yg sye fkir hnya awk,sye akn rse gmbira ble sye tngok awk gmbira....
Tpi pe yg awk dah buat pd sye skrng ni mmbuatkan sye rse diri sye di prbodohkan oleh org yg tak de hati dan prasaan mcm awk......
Sye sedar dan sye reda dgn ape yg awk lakukan pde sye......tpi ingatlah Allah tu MAHA MENGETAHUI awk.....
Sye hnya boleh brdoa spaye awk sdar atas ksalahan yg tlah awk buat....
Sye jgak nak awk tau wlau ape pun yg brlaku sye msih syg kan awk....dan tak de sdikit prasaan bnci sye trhadap awk....mngkin ni adalah kekhilafan sye krana trlalu mdah mmberikan kasih syg pd org yg tak prnah mengenali dan mengetahui erti kasih syg dan cnta..............
Hati ini trluka dan hncur krna sikap awk......<3 <3.....skiranya sye brslah maafkanlah sye.........

Sabtu, 3 September 2011

kepergian yang tersayang....

Hari makin berlalu....dan aku juga merasakan kau telah pergi jauh dari hidup ku....kenapa...????aku tak mahu kau berubah.....aku inginkan kau yang dulu yang sering berada di samping ku tiap waktu dan ketika tidak kira suka mahupun duka....aku tidak rela kau pergi jauh dari diri ku.....tak pernah terfikir oleh ku tak sedikit pun ku bayang kan kau akan pergi tinggalkan diri ku.....berilah ku peluang untuk memberi sedikit kasih dan sayang ku pada mu......inilah saat terakhir ku melihat mu aku hanya mampu ucapkan selamat tinggal.....buat selamanya.....