Sabtu, 27 Ogos 2011

Keinginan Ku

Kehidupan ku kini akan mencapai tahap dewasa....aku masih lagi merancang akan masa depan aku......apa yang akan terjadi pada aku di masa akan datang...apa yang aku harapkan ialah aku berjaya seperti orang lain dan dapat membantu ayah ku dan membalas segala jasa dan pengorbanan dia buat aku.......adakah sempat untuk aku membalas segala jasa dan pengorbanan beliau....pabila kelak nanti....aku harap dia akan berada dengan ku sehingga ke akhir hayat ku...........

Sabtu, 20 Ogos 2011

Kau tau tak???

Kau tau tak sejak pertama kali aq kenal kau aq rse syok sangat kawn ngan ko,sbb kau ni jenis yang peramah,manja,baik,kuat agama,dll.Semakin hari kita semakin rapat,dalam hati aq mula tumbuh satu perasaan yang amat mendalam,aq sendiri pun tak tau macam mane perasaan tu boleh muncul dalam hati ku ini.......aq cuba tuk menolaknye tapi aq tak mampu....aq tau yg aq saja yg rasakan benda ni semua sedangkan kau betul-betul hanya anggap aq sebagai kawan je kan tak lebih dari tu betul tak,hanya aq je yang perasan...semakin lama perasaan tu makin kuat aq hanya mampu berdoa kepada-NYA supaya di berikan kekutan untuk menerima apa jua dugaan dari-NYA,memang tak perlu di nafikan yang aq betul-betul sayangkan kau,tapi aq tak mampu untuk berterus terang dengan kau sebab aq takut aq akan kehilangan kau sebagai sahabat untuk selama-lamanya,sedanngkan kau tidak ku lihat hanya seminit bagaikan bertahun aq tak lihat kau,sehari aq tak sebut nama kau aq rasa tak sempurna....benarlah orang kte yang cinta itu buta......ramai kawan-kawan aq tau yang aq ske kat kau diorng suruh aq berterus terang denagan kau tapi ye la macam aq ckp tadi aq masih tak bersedia untuk kehilangan kau buat selama-lamanya....aq harap sangat kau tahu akan isi hatiku ini......aq mula berfikir macam mana la kalau lepas SPM...aq kne balik kg n berpisah ngan kau n kawan-kawan...aq tak dapat bayangkan itu semua nanti mesti aq rindu dekat kau terutamanya....sedangkan sesaat pun aq tak mampu ni kan pula selama-lamanya....
Kau tau tak kenapa aq sayang kat kau,sebab tiap kali aq bersama kau aq semakin dekat dengan ALLAH...setiap kata-kata kau tak pernah terlepas mengingatkan aq kepada ALLAH...itulah yang membutakan aq makin sayang dekat kau....aq harap kau paham....aq tak pakse untuk kau terima aq.....aq just nak luahkan apa yang terpendam dalam hati ku itu je......aq mintak maaf lau apa yang aq cakapkan ini buat kau rasa terkejut n tak suka akan apa yang telah aq buat ni......aq tak bermaksud untuk buat semua ni dia datang dengan begitu pantas buat aq tapi lambat untuk dia berlalu......tapi ini lah kenyataannye....apa yang aq rasakan......MAAFKAN AQ KERANA TERLANJUR MENYAYANGIMU......<3 <3

Rabu, 17 Ogos 2011

Yang Terpendam.....

Kenapa kita perlu sayangkan dia sedangkan dia tak pernah sayang kita,
Kenapa kita perlu tunggu dia sedangkan dia tak pernah nak tunggu kita,
Kenapa kita perlu percayakan dia sedangkan dia tak pernah percayakan kita,
Kenapa kita perlu jaga hati dia sedangkan dia tak pernah nak jaga hati kita,
Kenapa kita perlu buat semua itu sedangkan dia tak pernah nak buat semua itu untuk kita....
Adakah kerana cinta kita sanggup mengorbankan segalanya pada dia, sedangkan dia hanya melihat kita seperti orang bodoh yang ingin memiliki dia.......dan  tak mustahil dia juga akan perbodohkan kita suatu hari nanti.....
Ingatlah kita sebagai wanita perlu menjaga maruah diri kita semua....jangan pernah sesekali mudah percaya dengan lelaki....sekiranya dia benar-benar ikhlas dia akan sentiasa mellindungi kita sama ada kita susah mahupun senang.....


Aku mencintainya....tapi aku tidak mampu untuk meluahkan padanya....
kerana aku takut akan kehilangannya untuk selama-lamanya......
kerana aku amat menyayanginya......
biarlah aku pendam perasaan ini untuknya.......
aku tahu aku tidak sempurna untuk memiliki hatinya.....
biarlah aku terus berkawan dengannya asalkan aku tidak pernah jauh darinya.......
tapi sekarang aku rasa aku semakin jauh darinya......
"Ya ALLAH jika dia di takdirkan untuk ku kau peliharalah hati ku supaya terus menyayangi dan mencintainya......sekiranya dia bukan untuk ku kau hindarilah perasaan kasih dan sayang ku padanya....supaya hati ku tidak terluka kerananya......aku mohon pada mu Ya ALLAH....aku tidak kuat untuk melawan perasaan ini......tapi ketahuilah pabila aku bersamanya aku rasa semakin hampir dengan-MU........,Ya ALLAH jika ia benar kau makbulkanlah doa ku ini......"

Jumaat, 12 Ogos 2011

SAYANG.

Sayang jika benar kau mencintai dan menyayangi aku,sayangilah aku dengan ikhlas hatimu,kerana aku juga akan mencintai dan menyayangimu dengan sepenuh hatiku....
Jika kau ditakdirkan untuk ku akan ku jaga dirimu hingga ke akhir waktu ku....
Tapi sayang semua itu hanyalah khayalanku sahaja.....tidak mudah untuk aku menemui insan yang benar setia pada diri ku pada masa kini....
Aku semakin rindu pada diri mu,adakah kau pun begitu???
kenapa kenapa kenapa,kenapa perlu ada perasaan kasih sayang ini pada mu....sedangkan aku tahu siapa aku pada mu.....tapi maafkan aku,aku tidak kuat untuk menghalang perasaan ini semakin aku cuba membuangnya jauh dari diri ku ia semakin hampir mendekatiku.....maafkan aku aku tidak berniat untuk mencintai mahu pun menyayangimu......

Jumaat, 5 Ogos 2011

Mengapa???Kenapa????

Siapakah yang berjaya memiliki hatiku ini,akan ku berikan sepenuh kasih sayang aku kepadanya.
Seandainya kau tahu akan perasaan ku ini adakah kau akan memenuhinya atau kau tidak akan mengerti,
Seandainya kau tahu kau selalu di hatiku tak kira di mana pun kau berada,
Sukar untuk aku melupakan mu walaupun sesaat,
Aku benar-benar ingin menyayangi mu sepenuh hatiku......
Mengertilah kasih hanya kau yang selalu ku impikan.
Hanya kau yang dapat mengembirakan diri ini...
Kan ku coretkan kenangan ku.....
Sukar tuk aku meluahkan yang aku mencintai dan menyayangi mu....