Rabu, 6 Julai 2011

Kecewa......

setiap kali saya bersendirian saya selalu ingat awak,
awak ingat saya tak???,
saya selalu rindukan awak,
awak rindu saya tak???
saya selalu sayang awak,
awak sayang saya tak???
saya selalu gembira bila bersama awak,
awak gembira tak bila bersama saya???
saya selalu ambil berat tentang awak,
awak ambil berat tentang saya tak???
saya tau awak mesti tak ingat saya,
tak rindu saya,
tak sayang saya,
tak gembira pun bila bersama saya,
tak ambil berat pun tentang saya,
tpi lau awak nak tau saya tak penah mintak pun awak buat apa yang selalu saya buat untuk awak,
yang saya nak tau ye lah awak selalu gembira walau di mana pun awak berada sama ada bersama saya mahu pun bersama kawan-kawan awak,
saya akan terluka bila hati awak di sakiti.
ketahuilah bahawa cinta yang suci nan murni hanya kan kau rasakan dengan gerak hati mu,
untuk selalu berlaku jujur pada orang yang kamu cintai,
tanpa ketulusan kau tidak akan pernah merasa betapa manisnya madu cinta.

Tiada ulasan: